cases

c3

Carbagerun wintereditie 2022

CRUM Eventtravel

Max Everett - Producer/Camera/Editing
Timo Vlaming - Camera

The Carbage Run is de ultieme 5-daagse rally door Europa in een auto (of op een brommer) van max. 500 Euro. The Carbage Run is de grootste en gekste straatrally van Europa.

Deze wintereditie gingen ze met 400 Barrels naar de poolcirkel. Een rit van 3000 km door Zweden.

Dit project bestond uit 2 delen:
- Dagmontages
- Aftermovie

Dagmontages
De run duurt 5 dagen en na elke dag maakte we s'avonds een dagmontage. Een soort korte aftermovie van die dag. 

Aftermovie
Na de run maken we een aftermovie van de hele run. 

Voor meer informatie over de carbagerun check:

https://www.carbagerun.nl

c3

activate rebranding

activate

Max Everett - Producer/Director/Editing
Timo Vlaming - DOP/Pre-edit
Milan Smit - Gaffer
Tom Hoofs - Graphic Design

SQ People is een door-to-door wervingsbedrijf actief in heel Nederland. In 2021 zijn we betrokken geweest bij de rebranding van SQ People naar Activate. 

Dit project bestond uit 3 delen:
- Brand Identity film
- Heritage video
- Aftermovie van het Launch event

Brand Identity film
Video waarbij we de energie en drive van het bedrijf en de mensen die er werken uitlichten.

Heritage video
Gemaakt om tijdens het lancering evenement te tonen. Deze video begint met de geschiedenis en afkomst van het bedrijf en bouwt langszaam naar het nu. Dan kondigt de video de rebranding aan en de mogelijkheden die het bied. 

Aftermovie
Op het evenement zelf hebben we ook opnames gemaakt voor een korte aftermovie van het evenement zelf.

Voor meer informatie over Activate: https://activate.works

 

c3

kom jij ook?

ASCF

Max Everett - Producer/Director/Editing

Voor het ASCF (Amsterdamse Studenten Cabaret Festival) hebben we een reeks korte videos gemaakt ter promotie van het festival en de kaartverkoop.

De eerste vier videos zijn allemaal komische situaties waarbij studenten in typisch studentikoze situaties praten over het ASCF. 

De laatste video is om mensen op te warmen voor de halve finales en wat algemene kennis te geven over het festival. 

c2

wintersport

SQ People - activate

Max Everett - Concept/Camera/Editing
Tom Hoofs - Graphic design

Dit is een goed voorbeeld van hoe aftermovies bij ons gemaakt worden en dan het beeldmateriaal voor volgende edities wordt ingezet ter promotie van het evenement. 

Voor de dochterbedrijven van Emolife: SQ People en Activate hebben we al jaren aftermovies gemaakt van hun groepswintersport reizen. 

Fun Fact:
Max en Timo zijn allebei heel mobiel met camera op de latten. We benen vrijwel alles bij wat we op de piste filmen. Max is ook skileraar geweest.

c1

Stemmen met Susa

Susa

Max Everett - Camera/Editing

Voor SUSA studentenwerk maken we regelmatig videos waarbij SUSA zelf een plan maakt en wij puur als uitvoerende kracht aanwezig zijn. We filmen en monteren.

In dit geval gaan we met Charlotte op pad om mensen op straat te interviewen en naar bedrijven waar studenten kunnen werken.