c3
Carbagerun wintereditie 2022
CRUM Eventtravel
Max Everett - Producer/Camera/Editing
Timo Vlaming - Camera
The Carbage Run is de ultieme 5-daagse rally door Europa in een auto (of op een brommer) van max. 500 Euro. The Carbage Run is de grootste en gekste straatrally van Europa.
Deze wintereditie gingen ze met 400 Barrels naar de poolcirkel. Een rit van 3000 km door Zweden.
Dit project bestond uit 2 delen:
- Dagmontages
- Aftermovie
Dagmontages
De run duurt 5 dagen en na elke dag maakte we s'avonds een dagmontage. Een soort korte aftermovie van die dag.
Aftermovie
Na de run maken we een aftermovie van de hele run.
Voor meer informatie over de carbagerun check:
https://www.carbagerun.nl
c3
activate rebranding
activate
Max Everett - Producer/Director/Editing
Timo Vlaming - DOP/Pre-edit
Milan Smit - Gaffer
Tom Hoofs - Graphic Design
SQ People is een door-to-door wervingsbedrijf actief in heel Nederland. In 2021 zijn we betrokken geweest bij de rebranding van SQ People naar Activate.
Dit project bestond uit 3 delen:
- Brand Identity film
- Heritage video
- Aftermovie van het Launch event
Brand Identity film
Video waarbij we de energie en drive van het bedrijf en de mensen die er werken uitlichten.
Heritage video
Gemaakt om tijdens het lancering evenement te tonen. Deze video begint met de geschiedenis en afkomst van het bedrijf en bouwt langszaam naar het nu. Dan kondigt de video de rebranding aan en de mogelijkheden die het bied.
Aftermovie
Op het evenement zelf hebben we ook opnames gemaakt voor een korte aftermovie van het evenement zelf.
Voor meer informatie over Activate: https://activate.works
c3
kom jij ook?
ASCF
Max Everett - Producer/Director/Editing
Voor het ASCF (Amsterdamse Studenten Cabaret Festival) hebben we een reeks korte videos gemaakt ter promotie van het festival en de kaartverkoop.
De eerste vier videos zijn allemaal komische situaties waarbij studenten in typisch studentikoze situaties praten over het ASCF.
De laatste video is om mensen op te warmen voor de halve finales en wat algemene kennis te geven over het festival.
c2
wintersport
SQ People - activate
Max Everett - Concept/Camera/Editing
Tom Hoofs - Graphic design
Dit is een goed voorbeeld van hoe aftermovies bij ons gemaakt worden en dan het beeldmateriaal voor volgende edities wordt ingezet ter promotie van het evenement.
Voor de dochterbedrijven van Emolife: SQ People en Activate hebben we al jaren aftermovies gemaakt van hun groepswintersport reizen.
Fun Fact:
Max en Timo zijn allebei heel mobiel met camera op de latten. We benen vrijwel alles bij wat we op de piste filmen. Max is ook skileraar geweest.
c1
Stemmen met Susa
Susa
Max Everett - Camera/Editing
Voor SUSA studentenwerk maken we regelmatig videos waarbij SUSA zelf een plan maakt en wij puur als uitvoerende kracht aanwezig zijn. We filmen en monteren.
In dit geval gaan we met Charlotte op pad om mensen op straat te interviewen en naar bedrijven waar studenten kunnen werken.